وصف الدورة

Helping the targeted group to learn and understand the basic definitions & components of Patient Services and articulate its significance in various contexts. Making the target group understand the difference types of Patient Services in the healthcare facility. Utilize the available tools to successfully implement the Patient Services accordingly.

الأدلة الإرشادية لبدء البرنامج

الأدلة الإرشادية
طريقة البدء في البرنامج التدريبي
تعليمات البدء باستخدام البرنامج
دليل المعارف والمهارات والكفايات
سياسة التغذية الراجعة
سياسة تقييم المقررات الإلكترونية
سياسة التواصل

ماذا ستتعلم في هذه الدورة؟

Clearly identify the concept of Patient Services in the context of various industries and disciplines.

Explain key principles, theories, and models related to Patient Services.

Describe different forms and manifestations of Patient Services, including technological, process, and organizational programs

Determine the factors influencing successful Patient Services, both at the individual and organizational levels

المستهدفين من هذه الدورة

All medical fields

محتوى الدورة

انتهى

Patient Services Management Course

24/4/20249:00 AM-2:00 PM

التقييمات

نتطلع إلى سماع رأيك بعد الانضمام إلينا

الانضمام الآن
Patient Services Management
خصم 26%

Patient Services Management

Course Duration: 24 April 2024 at 09:00 AM 05CME Hrs /دورة معتمدة بـ 5 ساعات/ لجميع التخصصات الصحية رقم الاعتماد: ACA-20240001587

Online Course
0
(0 تقييم)

تشتمل هذه الدورة على:

  • مدة الدورة: 5 ساعة 0 دقيقة
  • المواد التعليمية: مادة واحدة
  • المستوى: All medical fields
  • ستحصل على شهادة عند إتمام الدورة